Ne ocupam de toate actele necesare si formalitati cu asiguratorul pentru a-ti repara masina in cel mai scurt timp.
Gratuit iti oferim masina la schimb pe toata durata reparatiei vehiculului tau la alegere din parcul nostru auto.
Echipa noastra de specialisti te asigura ca indiferent de marca sau model, masina ta va fi ca noua in cel mai scurt timp posibil.
Suntem partenerul tau de incredere. La fel ca si tine, punem pret pe timpul tau de aceea am simplificat procedura de deschidere a dosarului de daune auto pentru confortul tau.
Daca ai o dauna auto ca urmare a unui accident usor, ne asiguram ca cererea ta este rezolvata rapid, simplu si sigur. Suntem aici ca tu sa fii mereu protejat.
Toate serviciile de care ai nevoie sunt doar la un apel distanta.
Lista documentelor necesare pentru avizarea daunei auto si deschiderea unui dosar de dauna in baza asigurarii RCA Allianz Tiriac:
Dosarul de dauna va fi deschis imediat dupa ce soferul pagubit, in termen de maximum 48 de ore de la producerea accidentului usor, face demersurile pentru avizarea daunei.
Firma de asigurari are un termen de aproximativ 5 zile lucratoare de la deschiderea dosarului de dauna pentru a anunta persoana prejudiciata cu privire la investigatii.
Dupa solutionare, asiguratorul este obligat in termen de 10 zile sa demareze procedura de reparatie pentru masina avariata in accident.
Daca ai fost pagubit in urma unui accident usor, fara vatamari corporale, produs de un vehicul asigurat RCA si impreuna cu soferul vinovat ai completat deja formularul de Constatare Amiabila, te rugam sa apelezi Centrul de constatari daune auto la numarul de telefon 0377 102 432 pentru deschiderea dosarului de dauna si programarea pentru reparatie a masinii intr-un service cu decontare directa agreat de asigurator.
Intelegem ca flexibilitatea in deplasare este importanta pentru tine, asa ca in flota noastra poti gasi autoturisme fiabile care te ajuta sa te deplasezi rapid si comod.
Apeleaza-ne si te ajutam sa rezervi masina potrivita.
Constatarea si evaluarea pagubelor produse masinii tale sunt efectuate de catre un inspector de daune ce reprezinta asiguratorul persoanei vinovate de producerea accidentului usor.
Inspectorul de daune agreat de asigurator va efectua expertiza de evaluare a avariilor suferite de masina ta si va intocmi dosarul de pagube care va contine toate defectiunile constatate.
Nota de constatare va include informatii despre piesele care trebuie reparate sau inlocuite precum si orice alte interventii necesare.
Dupa finalizarea procedurii de constatare daune si intrarea masinii in reparatie, daca mecanicul auto observa si alte defectiuni, se va realiza un nou proces-verbal de reconstatare.
Descopera cea mai simpla si rapida modalitate de rezolvare a daunei, in service-urile partenere cu drept de autoconstatare.
Vei fi indrumat de catre reprezentantul service-ului ce pasi trebuie sa urmezi pentru evaluarea daunelor masinii tale.
Tot ce ai de facut este sa contactezi Centrul de constatari daune la numarul de telefon 0377 102 432 pentru a verifica disponibilitatea si impreuna stabilim programarea.
Misiunea noastra este sa oferim servicii de calitate superioara, rapide si eficiente, pentru ca tu sa te urci satisfacut la volanul masinii tale cat mai repede posibil.
Parteneriatele solide cu toti asiguratorii majori si un call center deschis 7 zile pe saptamana ne permit sa gestionam toate aspectele financiare, documentele si formalitatile cu asiguratorul pentru ca tu sa beneficiezi de o experienta fara timp pierdut inutil, fara nervi irositi, fara stres.
Primesti gratuit cardul Bosch Car Service daca iti deschizi dosarul de daune si iti faci constatarea si reparatia masinii tale in service-ul Auto Leader.
Posesorii de card Bosch Car Service beneficiaza gratuit de:
Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi, iar noi ne ocupam de restul.
Adresa:
Sos. Garii Catelu 180-190, sector 3, Bucuresti
Punct de reper:
Sediul Auto Leader
Program constatari:
Luni – Vineri: 0800 – 1700
Program call-center:
Luni – Duminica: 0800 – 2100
Daca masina ta a fost avariata intr-un accident usor si vrei sa deschizi un dosar de daune, te rugam sa apelezi call-center pentru a stabili o programare.